pondělí 8. srpna 2022

SLova jako SoVa znoVa snoVá ŘíKEJ Mi je ZaS a zNOVa

 

Řekni mi na Co myslíš

Řekni mi Kudy chodíš

Řekni mi a já Najdu SLova

Řekni mi a já sKončím ZNova

 

ŘÍKEJ Mi JE STÁLE DO oKOLA


Řekni mi TO znova 

ŘeKNi mi TA SLoVa SNoVá

ŘíKeJ mi je ZAS a zNoVa

ŘíKeJ mi je a hLaVně Si HReJ

 

HLAVNě SE VŮBEC NE oSTýCHeJ


SLoVa jaKo SoVa

Slyšet ZaS a ZNoVA

ŘíKEJ Mi ta SLoVA spaNiLá

ABy se Mi NiKdy neOMrZeLA

 

ABY SE NáM NiKDY NE oMRZELA

 

Pojď UŽ JEN ke mně bLíŽ

A neDíVEJ se tAK na mně

PojĎ UŽ ke mně JEN bLíŽe

A neCH Si KLiDNĚ TA jiNá SLoVA

 

NECH KLiDNĚ SPáT TA SLOVA

 

TAK Si u MNě ceLá SNoVá

A já Tě cítím i TVá SLoVA

CíTím je U MNĚ TíM ČíM

JSOU Mi ZAS a ZNoVA SNoVá

 

JÁ CÍTÍM NA MNĚ TVÁ SLOVA

 

Tak UŽ Si ceLá u MNě

A já cítím Tě UMNě

NeCH Si UŽ TA SLoVA

A Buď NA mně už JEN MiLá. 



Žádné komentáře: