pátek 10. prosince 2021

OPi LEč Cé čí Ká

PA PaRK áč PA PaRK áč

TA MNe neNí to SáM Hej 🍻

ALKáč ALKáč

😎❄️👽

Udělej Si heZky pěkně

UděLej Si HAČA čá HAča Čí

Na TA všeCH na KáČa CA Tá

...

AŤ UŽ vidíš běHAt Ti TY

JEŽ ky Ty a CO poTOM 

A POpři TO PO přiTOM

...

AŤ béKAT mOhOu HOUp Mi hOU

MOR ča CA tá a Káča TA Tá Ti Dá

A po PEpři TO POPři TO a pePři

...

A mi s BOBrem a SBor BOR em

s BOH em PěJem s Bohem pěJ

O La Lá O La Lá o Lá

...

TO se nám TO HoP hOp HOP

HoP SA sá HOP Sá i TA má

HoP HOpi HOP SA dá TA Dá

...

A jen AŤ nám TAdy TU TAJ

TA TU ta každá Má Ti Dá

KAZ Kaž Dá Dá TA dá

...

O La Lá O La Lá

Ona Dá SA dá a TA tam TA

A ta TAKy Dá taky SA dá

...

A já JEN JE JEnom veN je VEN

HoPi HOp Hip HoP HOP

HoPSA sá DáSA Dá Sa

...

A mě TO taky má TA dá

Ó TO Jó jOj o jó To jó

JOJ HOJ HO JoHo Hó

🍻👽🍻

Morča TA Ci tu BEH aj Já

AKo z BES i Lá LaLa Lá

Jo O jó i TAM i TA Tá

...

TaK ta Mi TA Ky KyTkY dá

TAK TA Mi TAKy KYTky má

...

Pasu SU paseš paSEme SE

a OFF OFčáCi ó O VEC VečKY

OvečKy a Noviny vám neSEme

...

A hlavně se s tím tADy Vším 

ne NE ne a NiKDy NE né

ne Se sé Re Me Se sé ...

😎👽🖖

A na plný KuLe GuLe Leč KY

a zAs A zASe a na BiO GRAD

PoR a PoRáD a na PiJO HLAS

...

JÓO óoó óoo OOO ooo

...

TO je Pá TEC a na Z páTEK 

Je F PáTEK a Jé JEJE jé

Pá TEč Ní JE pátek v páTEK

;-)

ADe BO TAK Ně JAK TAK

i NEDĚLE NE Dě LE LE Lé.

Žádné komentáře: