úterý 2. listopadu 2021

HELLo wEEn WELL CUC a NiCe

 

WELL mi PO

VEDE né

A

...

WELL mi VER mi

i HRA vě HRA vé

A

...

WELL mi VER mi

DO PEKEL mně

A

...

WELL mi POĎ mi

HOUP mi NO né

A

...

PEKEL ně PěK Né

TAK tuZe PĚKně

PĚK né

...

PO Deš Ti TO ViDím,

NOční Si TY měsTO,

viDíM CiTy PRAHu

ZAS za SOU MRAKu

...

PO DešTi je MOKro,

je CiT iT ve VZDUCHu,

BAREVné ODkazy,

OBRazy ve výlohÁCH

...

PO Dešti VODa je,

je VŠEchno BAR ZJeVné,

VODové OBRrazy co,

ODrazy ve výloháCH ÁCH

...

PO dešti je MOKro,

voda je ve vzDUCH CHu,

OBRazy se klátí TAM co

i ODkazy ve VÝLOH ÁCH

...

A ÁCH JE TU áCH

TAK TUZE PĚKNĚ

ACH hALLo o OU

CUC a NiC.

...

A NiCe a NiC

PoPEL hEČ NiCe

AnnO i DoM iNNe

TAK i Do POST eLLe

...

A Prr RD DEL a ZVONec

A po HAD HÁDKY je KONEC

;-)


Žádné komentáře: