pondělí 1. dubna 2019

BOHOVSKÁ KRÁSA !!

Ofra ThAnK U so So sO SO muCH !-)
VeLmi by som VáM prial moj 
nieLeN posledný zážitok. 
Ako keby sa na mňa 
tá všetka krása kolem 
dajak lepila a já stále iba 
taký očarený a opojený. 
Moje opojenie a očarenie dajak nemá konca. 
Často premýšľam, či to kolem mňa, 
čo sa robí, je stále ešte tá istá reaLita, ako inokedy. 
A aLeBo už žijem na to inom svete o akom spieva
M.Hlavsa: "až na jiným světě". 
VŠeTkO sa dajak akoby dokonale propojuje,
VŠeTkO do seba zapadá, 
všetko si pamätám, 
jazyky idú sami od seba, 
slovíčka naskakujú, aj také, 
ktoré by som povedal, 
že som aNi niKdy aJ NEpoZnaL. 
Veľmi dobré všetko cítim, 
akoby som videl do vnútra 
mnohým veciam aj ľuďom. 
Je to priveľmi zaujímavé.
A jedinou drogou je mi stále iBa 
sám život v celej svojej 
NÁDHERNEJ KRÁSE !!
CHaOSdeSiGNeR™
Ofra nemôžete písať také pekné veci tuná tu, 
pretože ja potom priveľmi ČERVENÁM sa. 
A rdim sa a priveľmi som SOMar 
aj mimo aj Seba samého. 
Ďakujem, ďakujem a ďakujem. 
Stále som taký očarený 
z poslednej návštevy na 
VÝCHODE SLOVaKiA. 
BoL to taký siLný zážitok, 
že stále LeN iBa v sebe 
všeTkO zpracoVáVam. 
BOLA TO JEDNA 
BOHOVSKÁ KRÁSA !! 
😎👌💟

Žádné komentáře: