úterý 5. listopadu 2019

MYüSSLiY LUCy LiU s raNNí ...

Aneb při Mé hnutí Mé MYSSe e ELi
sa Mi dajak AK po HNULA Ma MYSeL a La
aŽ UŽ som somar TO aj ja aj jaj OMAR a La
zrejme dajak AK ni NE ni Do do MYSLe La a
..._...
HA ta Moja MYSSeL La a La LA
HAspoň čo ja MYSSLeL a LA La LA
So Co sa tAK a DAjak čo a Do počuTia A ??
sa dajak Do do POčuTi A a LA La
...-...
Som sme Si Sam sa SaM Som i sa SOMAR
aj ja aj Ty aj My aj jaj a OMAR A La LA
nevedel nevedeli nie e VEDELi LA La
kam TOTO sa tAK DAjak aj fo aj V NEDELi
.../...
iba LEN Ka a TO toto LEN sa My aj Vy
byCHom LEN Kaka keBy LeN sme Si
v soBOtu aj fo aj iBA aj V NEDELi
keby SME My možNo aj Vy TO VEDELi
...\...
LEN sa treLA Tá streLA což aj Sa
sme Si možNo aj a jaj VEDELi sme Si
berzičKO koKO uveDoMiLi sme ste Si
že aj užAJ berzDičKO beRZy KOko Sa
...|...
može BYť Sme možno možME Me aj My
aj My a aj Vy brziČKO MAC eJ KO koKO
AJ TAK AJ TAK BYT AJ LEN kaka
prosto aj fo aj Vy aj V PERDELi Li La LA
...:...
šAK som Sa pekne aj Ja aj VY aj vy PO o sRa La LA.
#eineKleine #POE Si e Je jen DA aj s aj s raNNí
na DOBRE RANNí VY PO tRe BO VaN Ní !!
o ja sehr GUT o ja aj Ja & SKLA DA i DANi
...;...
#howgh ;-))

Žádné komentáře: