středa 12. června 2019

do OReBičA aj OReBiČ A KorČULA

a Á PROpós
Tak MA napadá
P Ojeď ME už konečně
TAM daleko jen
A iBA DO AJ
OReBič a OReBiČA
A KorČULA
;-)
TEN i Ta
je ALE SETsaKRA
veLMi dOBRà
a to zejména
a NA NAJ ViAC
Na CHoLoDNA
to PiČA !!
!!!
NE o ZůZů STANe
aNi jeDNA aNNa
neBOJte SA AJ
aNi CHoLoDNA
to PiČA
a čača Ha čača
je taký FAJNý
TANEC to KONEC
!!
A Šmitec !! !!
!!
A když sa neUVidimo sA
Tak sa naHMATamo sA
A nebo TAKy SALSA
aJ A.S.A. da SA šak DA sa
Ta JEst TUtaj a Ja JAJ
TUze AJ roVna AKO
TAKy to DOBRA
!-)
to DAM TO dam
DAM DAM DK
šak má MÁ maDAM
DAM DAM DANCE
TRANCE AJ TRHanCE
šak AJ HRNCE
...
Ha spoň POjď
HEJ niE veLA LA
NA kušTiK EJ
Haspoň AJ kOU SEK
AKo AJ o KOLO
o OU AKo AJ
...
o OU AJ oJ JoJ
ten iBA AKo AJ
ten KOLO uš EK
už AJ som řEK
šak NiE SOM
SoMáR SOM
ten ŘEK !!
...
A ROVNAKO AJ
nie ZABUDNi !!
BEREM aJ JAJ
DLABANCE !!
#HOWgh

Žádné komentáře: