čtvrtek 2. května 2019

SOUkroMé VEřEjNé čTENí

4 něhová Vločka❄
Vidíte a já to píšu,
nebo se to aspoň 
snažím napsat,
co nejvíce tak,
jak mi to jde 
co nejlépe na jazyk.
Úplně v tom slyším tu 
Mé Me LOĎ ii
SLov či sLaBiK 
a jak je přesně 
vySLoVoVaT 
a jak přesně
inTONoVaT
a také přesně
v jAKém TEMPu
DeKLaMoVAT 😎
A ta VeLKá a maLá písmenka
Jsou VLAStně, 
MiMo SVěTY
MiMo CHoDoM
i s LUNO CHoDoM jiNé
a TAK taková nápověda, 
vLAStně NOTY! 
NO JO TO Jo.
Zároveň mám odZkoušeNo, 
že TO každý ČTe 
a vyslovuje jinAK, 
ale já ByCH jinAK 
neMoHL a nie MoHoL
neSeHNUL a nePoHNUL
Len Má MiLá oHoL
Ma nie oHoL. 
Ten finální TVAR
je nakonec pevně daný
a opravdu tedY FiNáLNí. 
A že to má každý jinAK, 
TO mně neVadí, 
DOKONCE mě TO těší,
protože tak Si 
v těch sLůVKáCH 
a jejich tvarech AK

MeLodii každý, kdo chce, 
objevuje něco svého, 
něco, o čem aNi já neVíM, 
že tam VLAStně 
poTAJí JE SLASTně
USCHOVáNO JEN
JE UKRYTO JEN 👽
A TAK přesně o TOm,
v poslední době přemýšLíM,
VšE namLuViT, 
aBy Bo BoLo paTRNé
jak iBa Já TO 
VLASTně a SLASTně
cíTíM a čuJEM
aNiž SA MEčuJEM.
DoKONCE jsem již dostal
do KONCE až 2 !-) 
naBíDKy a s DíKy,
včetNě BESíDKy,
soukroméHO, aLe přeSTO
veřejnéHO JUCH,
čtení JUCH JUCH
a JUCH i JUCH ;-)
 
 

Žádné komentáře: