sobota 4. května 2019

ČEKÁM TU fuRt NA TEBE

inspired: @AddieWilimes #SOsorry 
*
Ve víně smočím Re Ty Rudé
prs Ty běhám Ti po zádech
jiskra Ti do očí Ti skočí
čekám Tu, možná na nádech
čekám Tu, ležím na zádech. 
*
VšeCHno se koLem Tebe se
VšeCHno se koLem Mene se
VšeCHno se koLem do oKoLa 
VšeCHno se Mi do oKoLa 
Točí a Točí a Točí A
Já tAk CHci KoUkat
Zoči Voči Ti do Očí.
*
Nestačí na Tě myslet
Nestačí s Tebou bý Ti
mu Sím Tě v sobě cí Tit
mu Sím Tě na sobě mí Ti
Ve vlasech Tvůj dech
v Tobě se o OU Ha 
A aNo je TO tOU Ha
v Tobě se kOU paT.
*
TaK pOJď už Ke mně
a nikde Se nezaStavuj
chci Tě u Sebe mí Ti
CHci Tě CHci Tě CHci Tě
kde jSi zRovinka Teď
že TU se mnou nejSi?
*
Pojď už Konečně Ke mně
čeKám TU ležím na zádeCH
vRním a Rdím se TU 
jAK malé KoTě
čeKám TU na Tebe
čeKám TU má ŽENO
čeKám na BLa ŽENO STi.
*
Tak pojď Už
a Ty tu nejSi!
Tak pojď Už
a na KONEC čNě 
LAD ně a ně žNě 
a KONEC čNě 
do mně HLa vNě
už jeN ve mNě vejDi!
*
Če Kám TU fuRt
TU fuRt na Tebe!
Če Kám TU na věčno STi!
Če Kám TU na Tebe!
Če Kám má ŽENO má
Če Kám Si má
Má BLa ŽENO STi.
*
Če Kám TU fuRt 
ČASu mám do STi
Če Kám na Tebe
Má věčná ŽENO
Če Kám TU fú Ha Há
Če Kám má ŽENO má
ve sVé BLa ŽENO STi.
*
Če Kám už u Vás ŽNě
už VᎠně ZLý 
U Vás Věčně
už CELý v CELe
ne neKONEčný 
už u Vás ZLý z CELa
Če Kám TU fuRt
Če Kám TU na Tebe.
*
Če Kám má ŽENO má
Če Kám a Če Kám
Če Kám Si má Si má
V ne KONEčno STi
V BLa ŽENO STi.
*
#howgh #erotico

Žádné komentáře: