čtvrtek 4. dubna 2019

LOST iN My #SELFie

LoVE LiVE LiFE ;-)
inSPiReD LOST.in.MySelf
Čakám ...
NA NiČ, NiČOTA, NA NiČ
MOTá ZaMoTá
dačo aKo Tá NAHOTA
čo hLaVu TOTÁLNĚ POMOTá
že NiE jE POZNá
TO ČO JE Tá SAMOTA
NApaDajú Ma RôzNé VECi napr.
JÁ JÁ JÁ, JÁ SE HLÁSÍM,
prosím prosím prosím
prosím VyVOLAJte MA, BERte MA,
prosím VyBERte MA, ZoBERte MA,
prosím JÁ BYCH MOC MOC MOC
JÁ byCH MoC Moc mOC
CHTěL, opravdu moc MOC.
DOpadne TO teď ??
aLe pak Si hned říkám,
ALe co bLbneŠ,
Veď to predsa NiE iDe,
To predSa niE Môžeš
A PoTOm já tu predSa
NiE TU som soMáR
NiE sOM Ni KLaMáR.
HALe coŽ já tuTAJ NEni SoM
A ty TU neNi Si
A taK TU nejNi SME
A taKy nAM TU
MôŽe aJ ByŤ doBRE
AJ DObre bYŤ ...
DRY FAST & DRiVE FEST
DRY eRASE a BLe
DRY A BLE BLE
DRY e Na BLE.
HOP HEEEJ
ZOMRELa Mi aŽe Náá
HoP hEEj
KAM i ZOLA ZeLe Náá
HEEEEJ ;-)

A BRZO BUDE MááJ ...


Žádné komentáře: