pátek 8. února 2019

JAK já TO ViDíváM ...

aNO DBám na to, abyCh to mohL číst 
a ByLo to přesně v takovém RYTme, 
jakO AKO jsem SA TO cítil ... 
vždy je zatím spousta poCitů a NáLADA, 
kterou SA SE veLMi snažím co nejpřesněji vyjádřit, 
vždy mi přitom běží TAKový jAKO film před očima, 
TAKová ViRtuÁLní REALita ...
a SLOVA mi PO přiTOM musí sama 
fTOM RYTme PASS o VAT do úst ... 
jak mi něco nejde pOD jazyk, přesně JAK CHci, 
TAK OPRAVA opravuji ... 
a opravuji a postupně se SA TAK dopraco vá vám VáM
k jakési definitivní podobě ... 
přesně VíM, kdy je to fšeCH no, 
NO co jsem k tomu CHtěl říci ... 
přesně VíM kdy je ten TO TAM KONEC.
&
GRAFiCKá podoba mi PO přitom SAMa 
vyskakuje už zároveň při pSaNí, 
ale zároveň Si ji aSi nejvíce piLUJi ...
Ač to TAK SiC aSi nevypadá, 
VŠe má svůj VýZNAM, 
ŘEKL BYch DOKONCE KAŽDÉ PÍSMENkO
A JEHO VELiKOST ZÁROVEŇ ... 
řekL byCH, že na to MáM jakýsi uceLENý sysTéM
A praviDLA ... 
tzn. VŮBEC TO NENí nahoDiLé ... 
i když jsem zároVeň VELmi VERmi RáD, 
když to VZBUZUJE TAKOVÝ DOJEM.
&
nĚKDO TU PSAL 
(As mimoCHODEM VÍM přesně KDO ;-)
ŽE TO ViDÍ VŠE jAKO OBRAZY ... 
ANO MOŽNÁ ... A TAKÉ aSi TAK ... 
ALE JÁ TO NEJVÍCE VNíMáM a ViDíM 
JAKO MUZiKU ... 
JÁ TO MÁM JAKO MUZiKU ... 
KDYŽ TO PO SOBĚ ČTU ... 
ÚPLNĚ PŘESNĚ VÍM, JAK TO MÁM ČÍST, 
KDE DÁT DŮRAZ, KDE UBRAT ... 
TAK NĚJAK Mi TO SAMO HRAJE V HLAVĚ ...
JE TO VLASTně TAKoVá MELODiE ...
A Má TO VLASTně TAK HOTovOU MELODii ...
A SYPE SE TO CELé VEN ... 
A NEDOKÁZAL BYCH TO ČíST Či VYSLOVOVAT JiNAK ... 
ANO TAK TO JE a TAK TO ViDíM =) 
TAK TAK A NiKDY JiNAK ;-)

Žádné komentáře: