sobota 9. února 2019

Dánce MaCáBRe

Ano je to muzika
...
ByL jSeM bYV OdHaLeN
Je vLAStně písNiČka
ByV jSem ByL OdHaLeN
Je vLAStně Co NěCO
DanCe maCáBre
.
A pro mNe Je TO TU tAK
TAK TUze TAK doBre
AkoRáT NĚKDO NěCO
TaM má Ča Ča Ča
A NĚKDO NěCO
ZaS Um Ca Ca Ca
...
To už záleží
Na Každém
Zvlášť
...
Každopádně já tančím
jakO o TARANTULE
v místnosti PLNé
PřeKRáSNýCH TO OBRazů
A se mnou tančí TO TAM
PLno OBRů a OBeRyŇ
...
Vidíte TO?
Já TO úPLně viDím
Já TO viDím
...
VšiCHni se JAKoBy BY
NePříTOmně usmívají
JSOU šťastní a o OU
CeLé je TO ceLičké CELé
LEHCE MAKABRÓZNÍ
;-)
což je poDLe mNe i MNě
NEJLEPŠÍ JAKÉ TO
JEN MŮŽE BÝT
a TaK TO má AJ Ja
JaJ A bEAT BýT
.
RytMy se divoce střídají
VšiCHni se usmívají
TěLa SE na PARKeTU
se DiVou CE a DiVoce
se ZmíTAJí SE
...
A TAK TO MÁ BÝT
.
TANČÍM TU S OBRY
A TAK TO MÁ BÝT
DÁNCE MACÁBRE !!
a ANo jsem ŠŤASTNÝ
ANO TAK ŠŤASTNÝ
...
A TAK TO MÁ BÝT
.
A TO JE CELÉ
NENÍ CO DODAT
.
HA LET LůJ Lů Já
Ha LE LU Lů JA
ALE LůJ A
HaLe LůJA
.
#hoWgh

Žádné komentáře: