úterý 27. listopadu 2018

OPEN LeTTeR - #KONdoLENCE - JOSIP KASSA

Dobrý den,

nyní jsem objevil změnu v kontaktním emailu na web stránkách 
penzionu Josipa Kassa  http://www.baskavoda.com/kassa/.

Předně bych Vám chtěl tímto kondolovat 
a vyjádřit upřímnou soustrast, 
jelikož jsem se již dříve dozvěděl, 
že můj přítel, který mi byl velmi blízký, 
pan Josip Kassa, již není mezi námi 
a jeho nemoc ho bohužel povolala 
k našemu nejvyššímu pánovi, k Pánu Bohu.

Moc na něj vzpomínám.

Budu velmi rád, pokud se budeme opět moci potěšit, 
pohodlím a srdečnou atmosférou Vašeho penzionu, 
ve fantasticky až mysteriozně magické Bašce Vodě.

Zároveň se však obávám, že k této úžasné atmosféře
pan Josip Kassa přispíval a to od srdce, nesmírnou mírou.

Zdravím také jeho paní Ginu 
a rovněž na ní vzpomínám, 
jako na úžasnou a milou paní domu.

Velice mně mrzí, 
že jsem se nemohl zúčastnit posledního rozloučení s Josipem.

Prosím pokračujte v jeho díle 
a budu se velmi těšit, 
pokud se budeme moci s rodinou Kassa 
znovu setkat 
a znovu si užít pohodlí 
a srdečné rodinné atmosféry 
Vašeho penzionu.

Do Bašky Vody 
upřímně zdraví
celou rodinu Kassa

iSi ivanovič Enzo Sifo
isigoog@gmail.com

Žádné komentáře: