pondělí 5. listopadu 2018

Jak mě ukradli i s autem ... a #DrEaM

Probudil jsem se na zadní sedačce našeho vozu a za volantem sedí cizí pán a někam jede, totiž někam jedeme, spolu.

Já: ale pane co to děláte?
On: nevidíte jedu
Já: a to Vám nevadí, že jsem tu spal? A že to není Vaše auto?
On: nevadí, já Vám ho totiž kradu
Já: a to jako i se mnou?
On: no jo už to tak vypadá, já jsem si Vás vůbec nevšim
Já: no to je tedy dobrý. A to Vám to nevadí?
On: nevadí, já ho totiž potřebuju
Já: jak to, jak jako potřebujete, vždyť jste ho ukrad a to i se mnou
On: no jo to já takhle dělám
Já: že jako kradete auta, když je potřebujete?
On: no jo, dneska musím dojet pro ženu
Já: cože?
On: no jo musím jí někam odvézt
Já: a Vy nemáte auto?
On: no to teda nemám, proto jsem si ho takhle jako půjčil
Já: půjčil? vždyť jste ho ukrad, je Vám to jasný?
On: no jo, je mi to jasný, ale když žena potřebuje nutně k doktorovi a já žádné auto nemám ...
Já: tak jste ho ukrad a to i se mnou a vůbec Vám to nevadí, to je teda dobrý
On: a hele to je moje žena, támhle stojí, už na mně asi čeká
Já: a co bude jako dál?
On: no hodím ji k tomu doktorovi
Já: a to jí to jako nevadí?
On: né proč, hlavně, že se dostane včas k tomu doktorovi
Já: no to je teda dobrý a co jako já tady?
On: no Vy si taky klidně můžete zajít k tomu doktorovi

A pak jsem se opravdu probudil a vzpomínal, jak ten sen byl úplně opravdický, jakoby to bylo úplně opravdu. #DrEaM

Žádné komentáře: