pátek 13. června 2014

JAK JSEM HONIL ZLODĚJE (INTERVIEW)

J: ja si predstav honil zlodeje !
H: ale vazne?
J: hej
H: O
J: v utery v 1.30 hod rano
H: a chytil si?
J: nechytil a utek, teda asi ujel, zobral nam kolo, cervene
a sousedum boty a koste z chodby !!!
smrdel jak hospoda po zaviracce
H: a si ho videl?
J: iba pocul a citil, ale z neho som nevidel ni kuscik
H: no ale snaha sa ceni
J: slehla sa po nem zem, 
zarval sem a dole v chodbe strasnej rachot, 
jak rozrazil a rozleteli se dvere a bice pryc
no mal som iba depreeeeseeee a oceneni ziadne,
polishi rovnako of course NiC
NO NEJHORSI BOLO HO POCUT V LOZNICI
AKO STRACHA ZA DVERMI FUJ FUJ
G RIKALA, KED JEJ ZOBERE BOTY HO POTOM ZABIJE
TA TO ASI POCUL, ZOBRAL IBA SUSEDOM
H: no skoda ze zobral prave VAS bicykel
J: SKODA
H: ale ked si ho pocul za dverami preco ste nevysli na chodbu
J: ESLI g POCUL NEVIEM ALE NASE BOTY OSTALY AJ g NOVE KOZENE 2 PARY
J: JA BOL NAHY BO TAK SPIM 
A KED SME SA ZACLI CHROUT
TAK UZ ZACAL TAPKAT POTICHU DOLE
ASI NAS POCUL A VIES AKO TO BOLO NEPRIJEMNE
JA SA BAL, NIKDY NEVIES CO JE TO ZA MAGORA
CI MA NOZ ALEBO DACO CI MU RUPNE V GEBULI A CO UROBI
mal som husinu a najezene chlupy
H: som si to myslela
J: sem G rikal at ide
a ona at du ja, vies si to predstavit
hodil som na seba zupan
Henos: ty posielas G?
J: skocil prudce otevrel a uz ho iba pocul nize
H: a mal si aspon nejaku palicu?
J: skocil som do galosi a isel dole opatrne
nic nic sak ma poznas
nic neviem nic nemam
stale som ho pocul a bal sa by dagde necihal
H: si ta viem nazivo predstavit
J: potom u 2 dveri som zakrical neviem co
H: ty si strasny strachopud
J: daco ako KTO JE ... CO TO JE a uz som iba pocul ten rachot dole ked rozrazal dvere
H: no ty si mi hrdina
J: a prchal presto som isel pomali dole a bal sa bo by tam nebol dagde druhy
vies co som si fsetko predstavoval ????
a ty chlupy a husina brrrr, uplny horrrrorrr
H: TY TY, no tak aspon mas zazitok, ok ja uz musim ist ... tak sa majte
J: hej to teda mam a jeste malem boural TAXI, 
protoze finale bolo ze sem stal v zupanu inak nahy na namesti 
v 1.30 rano a koukal esli ho dagde neuvidim nebo aspon to kolo
a TAXIkar na mna pozeral ako na blazna a malem HAVAROVAL
ta Ciao !! 

Žádné komentáře: